Vi ønsker deg hjertelig velkommen til Norgesmesterskap i Grimstadjolle helgen 2.-4. august.

Seilbestemmelser og andre relevant regler og informasjon finner du i manage2sail når du har meldt deg på

For å gjennomføre påmeldinga må du kunne bekrefte at du har

– NSF seilerlisens – kjøpes på www.norgesseilforbund.org

– Båtforsikring

Dette og masse mer av viktig info står beskrevet i vedlagte Kunngjøring, som peker videre på annen viktig info!

Vennlig tips for ting du bør fikse i god tid på forhånd, i tillegg til det å ha meldt seg på, og som du vil bli spurt om i egenerklæringss-skjemaet på fredagen på NM:

– målebrev for din grimstadjolle. Sjekk med grimstadjolleklubben om du er usikker

– innmålte seil (om du har nye seil MÅ de kontrollmåles i god tid FØR NM, har du signerte seil fra tidligere NM så er de nok «good to go». Kontakt grimstadjolleklubben for oppmåling